Fantastiskt härlig , fantastiskt lång helg ❤️

Vilken fullspäckad men rolig helg! Det har varit fyllt av roliga grejer som Stockholm, student , ny vagn, tandläkaren premiärdopp i poolen, 3 rätters med svärisarna och efterlängtade svåger och svägerska, möhippa, middag på landet med släkten , en sväng till Västerås , bygga lekstuga, en eftermiddag på parken zoo och sen tillsågning och inoljning av staket . Det är tur Gustav väckt mamman tidigt så man hunnit med allt 😅 nu är man trött med många långa dagar , men alla fyllda med sol , fina människor och fina minnen ❤️

Enda tråkiga var tandlagning på fredag morgon. Jag har aldrig haft hål tidigare men nu hade jag det och jag förstår fullt ut de som är rädda för tandläkaren. Att sätta bedövning var nästan på början till föda barn obehag (skillnaden var väl 5 min mot 5 dygn 😂) men att pressa ner 5-7 cm nål ner i tandköttet under 1-2 min tid var verkligen(!) ångestladdat 😜, hon fick till och med be mig att andas normalt några gånger och då brukar inte jag vara den som är direkt nålrädd heller 🙄 efter en ond avdomnad mun en FM fick jag i alla fall en fin eftermiddag med Jessica och barnen 😊

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback