Älskade lilla unge.

Ingen älskar dig mer än jag ❤️ 
Vissa dagar är du så svårsövd och varje gång jag och Andreas byts av så flinar hela ungen ungefär som han tror att han ska slippa sova. Han är ju envis som 7 getter ungefär, och sova gör han inte mer än han behöver även fast han sover som en prins på nätterna. 

Sedan vi slutade amma och vi ersatte med välling på kvällen sover han 10-12 h sträck! Det är vi väldigt bortskämda med . Kvar mellan oss i sängen är han också och det är det absolut bästa jag vet . Hur fin han är när han sover och ligga näsa mot näsa och bara andas in honom. Ofta ligger han och håller om kinden med sin lilla hand och då tror jag mitt hjärta ska spricka av kärlek. 

Älskade unge , du får aldrig flytta hemifrån ❤️







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback