Vi är inflyttade 😊




Nu har vi bott en vecka i huset . Fortfarande mycket smått och stort fix men det börjar bli fint här hemma! Man har ju haft bilder i huvudet hur det kommer att se ut och de stämmer nästan på pricken . Eftersom egentligen allt är omgjort så är det Precis vår stil , varenda del i huset älskar man för vi har valt varenda färg och material. Häftig känsla! 😊

Vi har firat första bröllopsdagen också , vi har blivit bortskämda med massor av fina blommor varav två buketter ❤️ de andra planterade blommorna står fint i fönstrena. Vi var på äventyr hela dagen och när vi kom hem hade svärisarna lyckats smuggla in en present från Andreas . Han lyckas alltid köpa det man verkligen önskar och behöver ❤️
Man säger att första året som gift är det jobbigaste och även om renoveringen varit jobbig på vissa sätt så har detta året varit det absolut bästa . 

Min fina Andreas , och min fina Gustav . Vad vore jag utan er? Ni fyller mina dagar med kärlek och lycka ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback