.

Ännu en helg har rasat förbi.  Och dåligt tajmat har jag fått ont i halsen och känner mig superskruttig.  

Igår körde vi stenhårt hela dagen med att färdigställa inför fotografering på onsdag.  Det rensas, packas städas och förbättras.  Man vill ju gärna mjölka ur varenda krona som går 😉
Vi har även tagit bort och möblerat om lite grann , jag vill tex inte ha bröllopsfoton och bebisbilder hängande på väggen på en visning. 

Idag startade jag dagen med ett kombipass  core och indoor walking . Det var jävulens  påhitt men väldigt kul.  Först körde man 35 min core , så efter att ha stått i plankan i typ en halvtimme ( bara där var iaf jag helt död) och svetten sprutade åt 12 håll skulle man ställa sig på någon jäkla crosstrainer och lätta 35 min till. 
Riktigt tufft, men kul! 

Eftermiddagen har tillbringats med hela familjen med champagne för att fira hus och för bror som fått nytt jobb.  Därefter promenerade allihop ner på stan och njöt av grekisk mat på kolgrillsbaren. 

Nu ska jag dricka te och hoppa i säng. Imorgon blir en heldag städning så allt är tip top för fotografering på onsdag. 

På väg på promenad i helgen i nya overallen och mössan. Så jäkla söt 😍



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback