En veckas träning.

Nu är det en vecka sen jag köpte träningskort. och jag har redan hunnit med både pass och gym . Idag var vi på ett väldigt roligt pass som heter mamma core , ett 20 tal bebisar med mammor som kör ett anpassat pass för de som nyss fått barn. Gurra var helt förundrad och låg och tittade på allt som hände runt omkring honom. Så jag fick träna helt utan avbrott 💪👏

Han har även varit med till gymmet , och inte ett pip säger han. Bara sitter i vagnen, pular  lite med sina leksaker och tittar på allt som händer runt omkring.  Han är dock väldigt trött när vi kommer hem eftersom han inte vill sova när vi väl är där . 

Jag har även lämnat mina gubbar hemma och kört ett par kvällspass indoor walking. Jäklar vad kul! Men jobbigt! 
Jag känner mig peppad att få lite ordning på kroppen, känns skönt att det funkar att både träna själv och med mini me. Då Kan vi ju passa på att träna mycket dagtid :) 


Haha han hittade fötterna här för ett par veckor sen också. Så nu ligger han alltid såhär.... 😂😙





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback