BVC besök.

Idag var det återigen dags för BVC besök.  Så vi promenerade iväg i vagnen efter frukost. Skulle tro att det är ungefär 2 km lite drygt så det blir en perfekt sväng för tjocka mamman fram och tillbaka. 

Kroppen är ju inte direkt som den en gång var. Den är fet och go, muskelfri , konditionsfri och allmänt mjuk och ohärlig. När man var gravid trivdes jag väldigt bra även om jag var stor och kände mig fin och bekväm i hur man såg ut mestadels. 

Men nu när man inte längre bär på ett barn saknar jag min gamla kropp mer än någonsin. Det kommer nog krävas oerhörd tid och engagemang och jag känner mig inte alls bekväm i min dagsform. Jag vill bara bygga upp hela kroppen i muskler , kunna springa en sväng eller känna att det finns någonting som samarbetar inuti kroppen mer än all play doh som den är uppbyggd av nu. Hahaha
Kan inte gumma än tyvärr men dagliga 5 km promenader med hundarna har det blivit och ska försöka gå överallt jag kan. Och idag får det bli dubbla promenader så hundarna och lilleman får komma ut senare ikväll. 

Besöket gick i alla fall finfint . Han är nu 56.4 cm lång (+3.4 cm på 2 veckor ) ökat huvudmåttet med 4 cm och väger nu 4760 g (+370 g på 1 vecka ) 

Han växer så det knakar och fortsätter han såhär på vikten kommer vi nog ha en liten knubbis till sommaren . Gärna för mig , mer att älska och känns som ett skönt friskhetstecken att han växer både på längden och bredden ♡

Men äter man typ dygnet runt så borde man ju växa. Min lilla hungriga vargunge ♡ 


Haha denna min gör han alltid när han är hungrig.  Så jäkla söt 😂



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback