Vårt senaste hemma fix.

Bokhyllan köpte vi ju i nov/dec. En väldigt fin hylla från Ellos , tyvärr går den ju inte att få tag på ny längre och jag betalade garanterat ett överpris för denna. Haha 
Jag gillar den verkligen men den var i ett stort behov av renovering då färgen flagnat på många ställen. 

Eftersom vi ska ha den stående nere i vår hall valde vi att måla om den så den ska passa vår inredning lite bättre. Och den är mycket finare nu tycker jag! 






Har även köpt fina lådor från done by deer, dels de stora som står i metallhyllan och två mindre som står hushyllan . Så nu har vi bra med förvaring till att få plats med hans saker på nedervåningen , skönt att kunna ställa hans saker på ett bra organiserat sätt än att de bara dräller omkring högt och lågt.  När han blir äldre kan han ju fylla den med sina leksaker som han kommer åt själv sen ♡ 

Som vanligt är det min design och arbete gjort av min man 😂


ni är så duktiga och det blir superfint. Förvaring kan man aldrig få för mkt av med barn(säger jag som inte har någon alls typ) :)

2015-03-23 // 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback