Toppar och dalar.

Det är mycket upp och ner nu. Andreas lyckades mecka iordning på tvättmaskinen så den fungerar igen. Så nu slipper vi tvätta hos päronen och lägga massor av pengar på en ny.

Fixade även nya fransar igår till kanonpris som blev kanonbra så humöret var i stort sett på topp igår vid lunch.  Det humöret varade ända fram till eftermiddagen då jag skulle iväg till läkaren . Nej ingen fara alls med bebis utan det var ett besök för min egen del . Slutade med gråtfest både hos läkaren och hela vägen hem , vet inte om jag vill vara så pass öppen på denna sida då det är ganska privat. Men de träffarna jag haft är ju till för att hjälpa men just nu känner jag mig bara mer stjälpt och uppgiven än någonsin.  

På kvällen blev det bättre nyheter igen , en tjej kom över och tittade på vårat kök och hon ska hjälpa oss att kakla nästa helg! Det kommer bli så fint vill jag lova ! :) 

För att avsluta lite halvdåligt loggade jag in och såg över min deklaration. Skattesmäll som vanligt , tråkigt i och med att jag kommer leva på mindre pengar nu men inte alls oväntat.  Har fått betala tillbaka senaste åren.  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback