Sega gänget!

Här hemma blir det inte många knop gjorda.  Lilla Bella ligger mest och sover och verkar sörja sin stora vän.  Ingen fart i henne alls. Mannen i huset vaknade med feber och Förskylning så han har legat nerbäddad hela dagen. 

Även jag har mest legat i sängen med film på datorn.  Igår under eftermiddagen och kvällen hade jag onda sammandragningar och någon blandning av mensvärk/magknip i mage och rygg som sög tag i hela magen. Dessa var mer intensiva och onda och återigen går man i "tänk om" tankarna. Men det klingade av , fortsatte på natten och sen försvann igen.  

Luriga unge, jag har dock även jag haft en lugn dag pga av detta då aktivitet har satt lite fart på smärtorna igen. Halv 5 slet jag dock tag i hunden och tog min långpromenad på 4 km som vi brukar gå. Lite frisk luft behövde vi båda två , och det gick rätt bra med tjocka magen idag 😆


Fina vårtecken ☺



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback