Orkar inte.

Usch känner att jag blir mer deppig och bitter för varje dag som går.  Det är verkligen tungt nu , det värsta är att jag inte ens kan gå ut med mina egna hundar.  Solen skiner och jag har hela dagen på mig men min kropp orkar inte en längre promenad hur sakta jag än går. 

Jag känner mig som fånge i min egen kropp , så ont , så tungt, så jobbigt allting.  Samtidigt känner jag att jag inte kan strunta i det Heller , det mår ju varken jag eller hundarna bra av. 

Efter dagens promenad har jag skavsår på båda fötterna, usch för svullna fötter :(  kände mig helt Slut och gråtfärdig när jag kom hem . 

Samma med detta jobb , det är för tungt så jag är helt färdig när jag kommer hem.  Men eftersom härliga jäv*&@; $&a försäkringskassan inte kan göra klart mitt beslut måste jag ju jobba. Det är ju svårt att betala räkningar utan pengar.  

Som om inte det räckte dog vår tvättmaskin igår , helt tvärdöd!  Suck! Saker går ju sönder absolut , men vi har en kyl och frys som håller på och säger upp sig som vi sagt att vi ska spara ihop och köpa ny. Och då går tvättmaskinen sönder istället , väldigt bra tajmat just nu med nyrenoverat badrum och en bebis på g. Pengarna flödar inte just nu om man säger så. Och jag kan ju nästan sätta pengar på att om vi köper en ny maskin nu så kommer kylen tvärdö på fläcken . Haha ja jag är bitter.  

Nu är det slutklagat , det finns mycket fint att vara glad över och se fram mot också ♡  det är bara jobbigt när det är motigt. 


Årets sötaste bild? ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback