bild vecka 35


Tycker magen har sjunkit ner lite , eller så är det bara inbillning.  Men den kändes nästan större för några veckor sen än nu. 

Sitter på jobbet just nu, sista passet, imorgon är jag mammaledig. Som jag nämnt tidigare så blir det väl kanske lite timmar , men dagtid, och det känns så skönt att skippa dessa långa pass. Dessutom har jag varit orolig i och med att vi jobbar ensamma på denna arbetsplats och man är ensam även på natten. Det har varit jobbigt då jag tänkt på om man kanske skulle få ont , börja blöda , föda barn ja vad som helst som man skulle vilja åka till sjukhuset för. Att försöka på tag på ersättare nattetid samtidigt som man själv bara skulle vilja kasta sig i bilen känns jobbigt och har varit lite oroande. Nu har det ju peppar peppar gått bra , men känns skönt att slippa det framöver. Särskilt nu när jag har så mycket molande värkar i både rygg och mage. Visst kan jag säkert ha det ända in i mål men man vet ju aldrig, det kan ju lika gärna vara grejer på gång.  

Bäst av allt är ju även att det inte blir fler nätter utan min man. Nu när man sover oroligt på nätterna finns det inget så tryggt som ha honom bredvid sig. 


Ohh hem och njut :) minns känslan när jag gick hem och hur svårt det var att fatta att jag skulle få sova hemma nu, tog ett tag att ställa om sig. Ohh ja magen har sjunkit en hel del tycker jag och den ser mindre ut :)

2015-03-09 // 08:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback