Lindex levererar.

Vilka fina kläder Lindex har för de små nu. Här hemma har det hittills varit i stort sett bara polarn kläder. Jag älskar färg på bebisar, och randigt. Jag har alltid blivit retad för jag älskar randiga kläder. Stackars Gustav äger väl 648 av 670 randiga plagg av sin samtliga garderob 😂

Men men , de gör väldigt fina kläder och som passar på vår prins.  Hm gillar jag inte alls då passformen ändrar sig efter 2 tvättar. De kläderna får man kasta för de tappar formen helt 😩 Många butiker har också rosa fluff till tjejer och gubbstil/enkla blå kläder till killar.  Lite trist kan jag tycka , eller så är det inte min stil helt enkelt. 

Jag gillar färg och mönster så som tex polarn eller mini rodini. Däremot fanns det massor av fina barnkläder på lindex nu! 😍
redan storlek 74  nu då vi har mycket 68 som han har nu. Stora kille, sluta väx nu 💕 det går för fort! 


 

Han har även fått ett nytt vrålåk , än är han lite liten men jag tror att om bara någon månad så jagar han väl hundarna med den där 😂🙈



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback