Sköna säljare.

Det finns så många extremt kreativa morsor på nätet och lika många fantastiska barnrum.  Direkt när jag hittade detta klädskåp ville jag göra något 
Liknande hemma hos oss. Vi har även väldigt dåligt med förvaringsytor här hemma så skulle verkligen behöva något liknande.  



Sagt och gjort så hittade jag butiken där den var köpt så vi åkte förbi där igår eftermiddag. Tråkigt nog hade skåpet precis haft rea och kostat 1600 men nu återgått till sitt vanliga pris på 2699. 

Så det enda jag sa till säljaren var att det var synd att vi precis missade rean. Varpå hon svarar att hon kan se flera veckor framöver på sin  
dator. 

-Vänta lite så kan jag skriva ner på en lapp när akåpet har rea nästa gång. 
Jag och A stod som 2 fån men väntade på henne såklart. 


- Ja de gillar inte att jag berättar sånt här men det
skiiter jag i! 

Haha rolig kvinna! Det är rea från 11/2 igen så då åker vi nog förbi och köper ett :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback