nyktert på nyår.

firade igår mitt första år som nykter på nyår sedan jag var 14. som tur var jag hade jag sällskap av två andra nyktra tjejer varav en av dem preggosaurus som mig :)

vi åt en fantastisk 3 rätters middag med jordärtskockssoppa och kantarelltoast till förrätt. Black and White med potatiskaka rödvinssås och beasås till varmrätt.
till efterrätt var det hemmagjord glass och chokladfondant.

Vi skålade in nya året till nyårsraketerna nere vid ån innan jag åkte vidare. Jag hann även skjutsa hem ett par släktingar till sig innan det var dags att åka hem och sova. jag hade ett väldigt roligt och fint nyår och var väldigt trött när jag kom hem. Då hade jag ändå sovit en timme på dagen för att försöka bli lite piggare. hehe.












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback