Bara massa klagande.

Ingen vidare bra dag idag. Jag har så himla ont! ryggen värker, vissa dagar utan större besvär på morgonen men sen blir det sämre och sämre under dagen. Sen har jag vissa som idag då man vaknar med ont redan från början. de dagarna blir tyvärr också värre under dagen så lagom till kvällsmat är jag gråtfärdig. ljumskarna är hemska och med ichias känns det emellanåt som någon kör en kniv rakt i i arslet. det är väldigt skönt kan jag tala om :(

har legat nerbäddad sen klockan 14 idag pga smärta. samtidigt som man vill ju röra på sig så mycket man kan för att inte gå upp 768 kg i vikt , plus att jag har två hundar här hemma som får sockerdricka i huvudet och för mycket spring i benen om de inte får röra sig.


Som om inte det skulle räcka blev min sjukgymnasttid uppskjuten som jag skulle på imorgon då hon var hemma och sjuk. inte blev jag särskilt gladare då, det är så jobbigt att ha ont.

hoppas sista veckorna går snabbt och att prinsen snart är här hos oss ♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback