Välkommen vecka 33!




Dagarna går såimla fort, man hinner starta på måndagen sedan försvinner bara dagarna och det blir helg igen. Nu är det inte långt kvar , jag mår ganska bra. Vanliga krämpor som jag haft tidigare . Något som jag märkt av senaste tiden är hans position i magen , antagligen för han börjar blir väldigt stor därinne. Dels spjärnar han därinne och bara pressar ett ben eller en arm rakt ut mot magen. Antagligen vill han väl ha mera plats .

vissa dagar/ delar av dagen ligger han väldigt högt upp och då har jag svårt att sitta. Det blir som ett tryck i övre delen av magen (känns lite som om han kläms) och det blir svårt att andas. Han knycklar antsgligen ihop magsäcken också för då får jag det vidrigsste av halsbrännor och konatant illamående.   

och halsbrännan är fan inte att leka med. Den halsbränna jag haft när jag jobbat som värst är inte ens i närheten av denna. Det brinner som eld, sticker som knivar och svider som fan. Ja denna krämpa kan nog slå alla de andra jag har /haft . 

Andra dagar ligger han väldigt långt ner , och då känns det ganska obehahligt då det trycker och sticker neråt . Särskilt i positioner när man ställer sig upp snabbt är obehalig. Men jag föredrar ju att han ligger långt ner snarare än uppe såklart. 

som jag skrev förra veckan så knölar och buffar han mer än småsparkar. Men de växer ju massor under veckorna 28-32 så han har väl inte så mycket plats att röra sig på :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback