Välkommen v.34


Ännu en vecka har trillat förbi. En vecka kvar att jobba nu, det känns väldigt skönt. Det är otroligt jobbigt och tungt att vara gravid nu och jag känner faktiskt att jag inte orkar med mina arbetsuppgifter. Går jag längre sträckor en dag får jag fruktansvärt ont i både magen och ryggen , hela magen drar ihop sig, blir hård som en boll och gör ont. Samma vid olika lyft , får också väldigt ont så det är väl egentligen först nu som jag känner att vissa saker pallar jag inte med alls. 

Haha det är så totalt oglammigt att vara gravid , man blir lite låst i sin egen kropp och det känns så konstigt och fel att låta Andreas få kånka och bära och fixa. Men allt som gör ont struntar jag ju i såklart , jag vill ju inte skada eller sätta igång födseln redan nu. 

Jag är svullen i kroppen och känner mig fetast i mellersta Sverige , säkert inte helt orimligt ändå. Haha jag boar även som en galning där hemma , inte särskilt lyckat när man redan är inredningstokig.  Jag vill bara städa och fixa och måla och vadfansomhelst typ . Ska bli skönt att sluta jobba , kunna fokusera på att boa in sig och greja där hemma.  Tänkte fira mammaledigheten 
med att börja tvätta upp alla barnkläder ♡ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback