Sjukstuga.

Äntligen sovmorgon.  Känner mig helt ihjäl, mestadels pga min Förskylning. Kände av det redan på jobbet i onsdags då det kliade hela dagen i halsen. Kände mig även hängig och frusen. Hade heldag på jobb även igår och var supernervös att behöva sjukskriva mig för jag var bombsäker på att jag skulle få feber.  


Peppar peppar verkar jag klara mig från det. Är fortfarande väldigt hängig och med ont i hals och 
Väldigt Förskyld men jag slipper avboka massor av jobb i alla fall. Tror det har räddat mig att jag tog spruta för influensa denna vinter. Vi har även investerat i en jospress så apelsinerna går i kilovis denna veckan.  Haha 

ska ligga och dega i sängen fram till lunch , sen ska jag försöka tagga för 30 h jobb i helgen. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback