Om en vecka är jag gift.

Ett annat efternamn har jag också då, eller i alla fall ansökt att byta till. Känns konstigt att byta nu bara sådär efter att ha hetat samma i typ 27 år.
Men jag gillar mitt nya massor , får väl öva lite autografer framöver så inte min signatur ser ut som en blind 3 årings . Hehe 

nu är i stort sett allting klart, klänning och skor är köpta. Håret är klippt och färgat, naglarna är förlängda, ringarna är köpta och graverade.  

Restaurang är bokat och maten är bestämd, bröllopsnatten är bokad på hotell och fransar ska
Göras i veckan. Hindersprövningen är godkänd och vi är varken syskon eller gifta till någon annan.  Hahaha 

Nu är det bara längta kvar , bestämma smink och 
Hår, och små fixa med det sista så det blir en fin dag. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback