Nu bor vi hemma igen.

I torsdags natt sov vi hemma för första gången på 2 veckor. Badrummet är klart nu och vi är så nöjda! jag jobbade ända till kl 20 den kvällen  men sen köpte vi hem thaimat och premiärbadade i badkaret. Det är första gången jag äger ett badkar sedan jag flyttade hemifrån för 8 sen.  Nu kunde jag ju inte bubbla pga av magen men nöjd ändå låg jag och blötte omkring som en liten fet fisk. 

Bäst av allt var nog att sova i sin egen säng efter alla nätter borta. Vi har ju sovit i varsin 1.20 säng nu så det var skönt att flytta in i samma säng igen, och ja vi provade att dela 1.20 säng en natt. Det går inte när man har samma omkrets som en ko . Gladast av alla var nog äldsta katten att vi var hemma igen , vaknade ex antal gånger av slick i ansiktet , att hon gnodde sitt ansikte mot en eller kurrade en i örat.  lilla vännen :)

Annars har vi haft det väldigt bra hos mamma och pappa. Jag förstår att man gärna bor tillsammans med föräldrar i andra kulturer , det är väldigt mysigt att bo tillsammans.

A hade även en annan överraskning här hemma när jag kom hem i torsdags , en liten overall och tossor som lilleman kan ha på vägen hem från BB och under mysiga promenader i vagnen. Och inte vilken overall som helst utan den som jag suktat som en galning efter.  En ljusblå pico från mini rodini. Helt fantastisk! 😍😍😍









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback