Jobbdagar

Just nu Sitter jag på jobbet, jobbade hela dagen igår och ska jobba hela dagen idag. Sen är jag ledig imorgon och ska fixa det sista med mig själv och allt bröllopet på lördag. 

Det börjar bli tungt att jobba nu, igår kväll när jag slutade vid 20 så tog vi en promenad med hundarna och när vi kom hem var både händer och fötter tjocka som stenar resten av lkvällen. De ser ständigt ut som korvfingrar och fötterna värker kvällstid.  Det är det enda som känns tråkigt inför lördag, jag får inte på mig ringarna .

Jag provade att sätta på dem häromdan och det var på det berömda hittefåret att jag fick av dem igen, jag vill ju verkligen bära dem på lördag men jag vill verkligem  inte klippa upp några av mina käraste ägodelar. Svårt! 

Första natten hos mamma och pappa inatt , vi tänkte det var bäst att sova borta för vi inte skulle kunna duscha hemma . Men de hade bla stängt av allt vatten så man kan varken kissa eller ens dricka vatten i köket. Köket har de även plastat in helt så det hade nog varit lite svårt att laga mat också.  Haha 

och utan toalett är ju omöjligt att bo i när man har en liten unge i magen som ligger och trycker på blåsan ständigt och jämt. Han ligger så jäkla långt ner ofta så jag överdriver nog inte en enda gång om jag kissar 30 ggr per dag. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback