Huset är vårat!

Bilder kommer när allt är klart. Vi ska skriva kontrakt på onsdag kväll så det är bättre att vänta till allt är klart.  Man ska inte ropa hej.... 😉

Det känns väldigt konstigt men bra! Dagen har tillbringats med att ringa mäklare som ska sälja vårat , bokat in fotografering samt börjat med det stora iordningfixandet  för att detta radhus ska vara i bästa möjliga skick för försäljning.  Det är en jäkla massa att fixa med , bland annat har jag köpt massor av lådor att organisera tvättstuga och vår stora garderob med.  Jag tror på att man har större chans att sälja in det om man faktiskt ser in i dem och ser hur det ser ut. Inte bara ett rum där alltsominteharenegenplats ska finnas. Meningen är ju inte att de ska se hur herrejösses  mycket prylar vi samlat på oss utan se hur rummen ska se ut. 

Jag tror det lönar sig med lite fix och ansträngning . min kära lampa har kommit nu också , och den om något kommer göra sig väldigt läcker på en visning 😍





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback