Nu är vi hemma.

Och tiden bara försvinner så det är svårt att få till tid här.  Vi mår bra allihopa , vi har fått bra ordning på amningen så lilla killen bara äter och sover.. 
Nu har vi visserligen bara sovit 3 nätter hemma, men de 3 nätterna har han sovit superbra. Sovit 3-5 h sen ammat 1 h. Somnat Om och sovit ett par timmar till och sen ammar vi igen.  

Så med en snäll liten kille känner även vi oss utvilade när vi vaknar, känns otroligt skönt då jag till och från har förbannat ont i såren då jag blev snittad tillslut i alla fall.  (Förlossningsberättelse kommer snart :)..)

Annars har vi väldigt lugnt och skönt hemma . Igår blev det premiärtur till tuna park i vagnen. Jag köpte en hel ny garderob , jag hade verkligen ingenting att sätta på mig. Allt satt tajt, för hårt över såren och inte alls snyggt. Kroppen ser ju inte ut som när vi plussade direkt och jag vet ju inte alls hur lång tid det tar att komma tillbaka. Veckor ? Månader? Så vill i alla fall känna mig fin även om man är tjock 😃






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback