Busy doing nothing.

Barnmorskebesök idag på förmiddagen. Man gör inte så mycket såhär på sluttampen.  Hon frågade om jag ville väga mig , jag tackade artigt nej. Hahaha 🙈

Tog blodtryck, skrev en graviditetssammanfattning och sen kollade att bebis mår bra.  Han växer på där inne , vi har följt medelmedel kurvan i stort sett till pricka men nu ökar vi lite, det har vi gjort både detta och förra besök. Inga mängder men gissar att jag göder en liten knubbis där inne då han sjunkit långt ner i bäckengången och ändå växt flera cm på sf måttet senaste veckorna. 

Han ligger som sagt långt ner , tillrätta och fixerad.  Så nu är det bara att ploppa ut när det behagar honom. Tyvärr får det nog vänta på sig då jag inte haft några direkta känningar sen i måndags. 

Annars har det varit en lugn dag hemma , har städat plockat och skurat igenom hela huset så vi ska slippa fixa med det när båda är lediga.  Guuud vad jobbigt det är när man är fet , det har tagit 2 h! Skura badkaret är värst med rörlighet som en 80 åring och med 200 pannor på kroppen.  Galet jobbigt men nu är det klart i alla fall och vi slipper städa på ledig tid tillsammans ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback