Igår gick vi in i en ny vecka .

Har legat vaken sedan klockan 6 imorse , usch vilka mardrömmar jag hade i natt . Jag har visserligen haft jätteskumma drömmar till och från hela grav. men inatt var de hemska och jag vaknade upp gråtandes vid 3 tillfällen, när man väl lugnat sig kunde jag inte somna om såklart så det har inte blivit mycket sömn inatt.

Igår gick vi in i en ny vecka också , det firade vi med lite nya bebiskläder och en middag hos mormor och morfar. känns som om veckorna går lite snabbare nu, tror det beror att jag har lite nedräkning mot jul också. julafton är ju min favoritlag på hela året så jag är helt uppe i julklappar och pynt och storstädning av huset. Andreas håller på och blir galen , jag köpte julstjärnor på Ikea för 2 veckor sen (satte upp dem direkt ) och nu har jag köpt ytterbelysning som ska upp i trädgården under helgen .






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback