Falun

Vi var ju på överraskningsfest i Falun i torsdags kväll . Orättvist nog hade de redan fått snö . på fredagen innan vi åkte hem åkte vi upp till lugnet där de sprutat massor av snö och tog en underbar promenad i solen . den första snön är verkligen magisk varje år och både jag och hundarna

älskar det. Min sambo däremot....... för det första hade han bara finskor och dunväst med sig så han både frös och halkade runt så han gick som en liten trulig unge 10 meter bakom och frågade om vi kunde vända hela tiden.

När han hade frågat för säkert 20e gången började jag gråta , känslig som man är i dessa tider för min promenad var förstörd , men efter lite övertalning kunde vi i alla fall gå kortaste spåret på 3 km :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback