En ledig helg.

Det är härligt att vakna upp mer sliten och Förskyld måndag än fredagen innan , då vet man att man har tagit vara på sin lediga helg .
började lite tokigt med två sömnlösa nätter (den första med alla mardrömmar), det brukar kunna bli sådär i omgångar med att magen växer som mest , jag hade det massor mellan v 8-12 och sen en omgång vid v 15. magen känns spänd och ryggen värker massor och konstant . med både öm mage och rygg är det ju inte alldeles lätt att hitta ett bra sätt att sova på. Det har givit sig nu och magen känns fetare än någonsin, jag har dessutom tagit igen det med två kvällar där jag somnat vid 21 och vaknat mellan 7-8 :)

här hemma har vi lagt både golv, klinker, och åkt till tippen med två fyllda släp med allt från väggar till betong o annat skit från renoveringen i hallen . min kille är helt död nu kan man säga , kanske inte så konstigt när han får göra det mesta själv då jag inte kan bära tunga saker . Nu ligger det klinker innan för dörren och vitt golv i hela hallen , vi har ännu både kök och vardagsrum kvar att lägga men nu är vi en bit på väg .


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback