Långklänning till en heffaklump.

Har fått klänningen jag beställde och jag vet inte om jag är helnöjd över hur den sitter. hänger den på galge är den ju hur fin som helst men på..... ja brösten får typ inte plats alls så dom måste jag typ tejpa upp på hakan eller nåt, och ser man ut som en degklump istället för size 0 (som modellen på bilden) så faller den inte riktigt lika smickrande som man hade hoppats på. Det ser ut typ som jag skulle kunna gömma hela bröllopstårtan under och kunna smyga iväg obemärkt..

inte riktigt vad jag hoppats på med andra ord. vad som återstår är att 1. gå ner 20 kg till 28 juni.
2. köpa nåt annat (dyrt och tajt med tid att hitta nåt )
3. gilla läget och se ut som den chipsätande människa man faktiskt är.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback