it aint over til the beardlady sings...

jobbhelg för mig i vanlig ordning. ska upp vid 6 imorgon men tänkte ta mig en titt på slagern. men när de sa att de vara kommit halvvägs nu vid 22.30 gav jag upp och ska snart hoppa i säng.

mycket är ju rätt bra, ju spacigare ju bättre. sen kommer polen som verkligen kör karikatyr på sitt eget landsrykte. varför tänka utanför lådan när man kan sitta kvar i den. but hey! kan man inte vinna kan man ju alltid vara snyggast.

it aint over til the beardlady sings och nu när hen har gjort det kastar jag in handduken och ger upp slagertittandet. jag är ändå för snål för att rösta så den som vinner vinner , utan min hjälp. natti natt :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback