Som misstänkt fick jag feber också 😣

Hade migrän och dunderförskylning igår, dock ingen feber. Men efter 10 timmars jobb kom jag hem trött hängig och frusen , gjorde mig direkt klar för sängen och när jag hoppade ut duschen snöt jag mig för kanske 78 gången började jag blöda näsblod. Och det var ju inte lite heller utan det bara forsade. Jag kastade av mig handduken och försökte hålla för med händerna så gott det gick . Ungefär då brast det för mig & jag började storböla, jag försöker desperat få stopp på blödandet samtidigt som jag tjurar som en barnunge pga dåligt flyt, är trött, sjuk och frös som en galning . 

Då kliver herr sambo in och vill hjälpa till (såklart) , men jag har ju sån panik över att jag dels var naken och sen med blodet överallt så jag skriker åt honom att han måste gå. Hahahaha 😄 stackarn fick gå moloken därifrån och jag hoppa in i duschen igen. Jag såg ut som direkt plockas från skräckfilmen Carrie, helt blodig och med smink i hela fejjan för jag grät som en galning . Haha usch. 

Idag ligger jag nerbäddad, med feber . Som väntat 😊





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback