jobbhelg.

Fick rycka in pga sjukdom så har jobbat från i fredags klockan 20 till idag söndag klockan 15. på detta jobbet sover jag ju så ingen nöd på mig. men många timmar jobbade så är rätt trött och sliten ändå.

Gubben har köpt ett golfset med bag åt mig (jag spelar ju åt fel håll) i helgen så när jag slutat ska vi ut på ranchen och öva. han är ju duktig på golf och har 4 i handikapp , jag tror dock jag är ett lost case. men tror han att han kan träna upp mig så vi kan börja spela tillsammans vore ju det skitkul :)

ikväll ska vi ha grillparty och ladda inför nästa veckas jobb. jobbar alla 7 dagar och ca 65 h. pust! :)

igår med jobbet , tittade på alla duktiga som sprang åvarvet. nästa år vill jag också!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback