Saker som vi tjejer inte förstår...



Iaf inte jag är denna onödiga prylmani killar har. I vår familj har vi bland annat 3 tv apparater, en stationär dator , två bärbara, två surfplattor och varsin telefon... Bara till tvn finns 3 kontroller, ni kan ju tänka er vilket helvete jag har att försöka få igång min dator med bild och ljud och allt ska vara på rätt inställning och påslaget 😜 eller att bara få igång tvn med tivo hit, source dit och ljud där. Hhaha jag har kliat mig i huvudet både en och två gånger 😝. 

Nyligen kom han hem med en kaffemaskin. Jättebra kan tyckas , men vi har ju redan en. Men vi behövde tydligen två för denna var en bättre variant om man BARA ska ha kaffe. Han menade även på att det blir mer ekonomiskt att ha denna då den maler bönor själv istället för kapslar som kostar 4-5 kr styck. Hur det nu kan vara ekonomiskt att köpa kaffemaskin nr 2 för över 5000 för att spara pengar på kapslar? Det blir många koppar kaffe det 😜. 

Jag låter det hållas, det är ju faktiskt godare om man BARA vill ha kaffe på morgonen. Men så jävla läckert att ha två bredvid varandra är det ju inte iaf ....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback