Först mobilen sen bilen..... 😣

Känns som jag har ett winning streak när det gäller att ha sönder saker.. Förra helgen tappade jag mobilen i badrumsgolvet. Skärmen höll men touchen la av helt. Total katastrof när jag dagligen "måste" ha kontakt med jobb och tjejer i stallet.. Att köpa en ny för 5000 och uppåt är väl inte heller jättekul när man ska flytta och behöver de pengarna till annat... Som tur är har jag fått hjälp med byte av skärm så nu ska den vara i prima skick igen. Tack K! 😘 

Bäst på tur i ordningen var bilen. Igår när jag skulle iväg till jobbet kunde jag inte ens starta den. Efter flera försök att återuppliva den så fick bärgaren komma igår kväll och hämta den. Nu står den på verkstad tills vidare...... 

👎😩



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback