Mycket och göra...

Svårt att hinna med allting. Jobb och hästar och flytt och hantverkare som springer här hemma..

Haha imorgon ska jag tex 
Sluta jobbet jag befinner mig på nu kl 8.30
Ut till stallet direkt efter (har kläder med mig hit)
Jobba 10-17 på ett annat ställe
Hinna ut till tippen med grejer innan det stänger 
Vara i stallet senast 18.30 igen så jag hinner rida för min tränare 
Hemma vid 20.30 . Då ska jag äta lite och sova tror jag..

Hinner inte med alls, igår skruvade vi ihop alla utemöbler. Det tog 5 timmar 😁.. Det var den lediga kvällen det....

På fredag ska jag iväg på party i Stockholm och på lördag och söndag jobbar jag 8.30-20.15 båda dagarna. Får ta nya tag med flytten på måndag 😊








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback