Säg hej till lilla Minion!

Fick prata med en väldigt vänlig barnmorska idag som skulle försöka hjälpa mig med en tid för min foglossning. det fanns inga tider kvar i december , och i januari hade de inte lagt ut tider än så det gick inte att boka upp sig på någon tid utan de kommer skicka hem en tid på posten. känns som en lång tid kvar att vänta bara, ska försöka forska i om man kanske kan gå privat till någon.

4 veckor kan vara väldigt lång tid om man har ont, nu har jag fått ett foglossningsbälte i alls fall så hoppas det kommer hjälpa.

Tänkte presentera lilla Minion i magen också , som lever rövare där inne för tillfället 😍😍 hen får gå som Minion tills vidare , vi har visserligen namn klart redan men vad det blir tänkte vi hålla för oss själva ett tag till .



Här är hen 12 veckor gammal och ca 3 cm lång. lite skillnad mot nu när lilla är ca 20 cm lång! :) Jag tycker ändå det är häftigt att det ser ut så pass mycket som en bebis ändå. Det är lika häftigt varje gång vi får titta på mini, när hen var såhär stor hoppade och skuttade hen runt på hela uterummet. Skit gulligt! det har alltid varit lika skumt att se bebisen hoppa och sparka på skärmen , fast man inte kunnat känna något i magen. Första rörelserna kände jag i vecka 15-16 (väldigt svaga dock) så jag kunde visserligen känna rörelser på rutinultraljudet vi gjorde i vecka 19 . men då kände jag kanske 1 av de 20-30 kickar vi hann se på skärmen.



Här suger mini på tummen. Vår fina lilla mini. För första året känns julklappar rätt överflödiga när man har sin högsta dröm i magen ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback