Nattankar...

klockan är 03.38 just nu och jag ligger vaken i vanlig ordning . brukar vakna mellan 3 och 4 varje natt och ligga vaken 45 min -60 min . I början var det rätt störande men nu efter ca 8 veckors uppvaknande nattetid är jag ganska van haha.

är annars inne i en tröttperiod där jag skulle kunna sova hela dagarna . brukar känna mig sova trött strax efter middagen på kvällarna vid 19 och mellan 21-22 sover jag varje kväll. är jag ledig utan väckarklocka vaknar jag runt 9 dagen efter och ändå kan jag känna mig trött på dagarna . förstår ju såklart att man kan bli trött av detta tillstånd men det börjar kännas lite överdrivet och jag funderar på om det kanske är järnbrist kanske?

annars mår jag helt fantastiskt bra över den lilla i magen, hur trött man än är eller om ryggen känns som den ska gå av på mitten så kan det räcka med en liten buff i magen och jag skulle leende kunna gå med alla krämpor i världen . Det skulle dock vara kul om man i alla fall hann heja på sin man när han kom hem från jobbet innan man börjar leta upp första bästa sovplats. man känner sig lagom trevlig mot honom . hahaha 🙈

igår var vi iväg och köpte en hylla som jag velat ha länge. kruxet har varit att de inte längre går att köpas nya och de begagnade som säljs vill många ha. Jag gav säkert det dubbla nypriset för det tillslut men jag ville så gärna ha det så det spelar ingen roll . den är fantastiskt fin!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback