Idolfinal.

Igår var vi ett gäng som samlades för en god middag och idolfinal hos ett kompispar ute i mälarbaden. Även de är gravida och ska ha bebis drygt en vecka innan oss. Vältajmat 😀
hon hade redan fått sin penning klar från februari, känns så sjukt att man kanske kommer vara mammaledig om 2 månader. Det är ju bara några veckor kvar , skulle dock vara skönt att kunna varva ner på sluttampen. får mer och mer problem med min foglossning, både igår och idag har jag haft superont i ljumskar och rygg 😟

har i alla fall bestämt att jag ska ta kontakt med sjukhuset det första jag gör på måndag för att försöka få hjälp med detta . Det lär ju inte bli bättre med tiden tyvärr.....









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback