Det där med hemlisar...

Haha jag är sämst med att hålla hemligheter, särskilt så här inför jul och födelsedagar då vill jag bara veta Nu Nu NU vad jag ska få och berätta vad jag ska ge bort. helt efterblivet jag vet ....

I år önskade sig min kille en enda sak, ett Playstation 4. jag har försökt att lirka lite efter andra saker han vill ha då jag kan tycka det är lite dyrt att ge honom ett Playstation med både en bebis på ingång och pågående renoveringar här hemma. Men nej det var vad han ville ha.

Suck ,det är lättare med presenter till tjejer , de önskar ju sig ungefär 80% av det som finns att köpa i butikerna 😍
men samtidigt bestämde jag ganska tidigt att det är väl självklart han ska få det han vill ha. Han är så fantastisk fin mot mig , han vill alltid att jag är glad och mår bra (såklart) men det visar han ofta genom fina gester. till exempel alla kvällar jag jobbar sent .(slutar vid 20) så frågar han alltid om han ska fixa mat till jag slutat . han har varit en hjälte i denna graviditet , han tröstar mig när jag har mina preggo gråtattacker och han kramar mig när jag är orolig. han har verkligen ett hjärta av guld och kräver aldrig nåt i gengäld för det han gör för andra. Han gör mig till en bättre människa då jag vill göra honom lika lycklig som han gör mig.
i ett hus fullt av brudar (en tant , 2 katter och 2 hundar ) kan det ju ibland bli lite svårt att hävda sig som ensam karl , så det är väl klart han fick en manlig pryl.

men ja och mina hemlisar kunde ju inte hålla mig i 2 veckor så jag frågade honom om han ville öppna sin present lite förväg. det ville han ju såklart , han skrek som en liten tjej i en kvart ungefär 😃😍🙈

ett vitt Playstation 4 med extra kontroll och Fifa 15 spel fick han . man lär ju inte se röken av honom över jul och nyår. men det är han fasen värd! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback