tog en flygtur på hästen..

Vaknade upp precis, rätt mörbultad mot hur man brukar vakna. lilla hästen var vild igår, och jäkligt spänd och då brukar man inte ha så bra kontakt och samspel sinsemellan.

Han skyggade för en lina som hängde på staketet svängde helt om på en milli sekund och kasta sig iväg. Så långt satt jag fortfarande på och försökte få stopp på honom . Jag hade i stort sett fått tag i honom då han bestämmer sig för en bockserie på ca 8 språng. jag satt väl kvar ungefär 2 av sprången . sen landade jag i sanden och fick se polle avsluta sin bockserie på första parkett . det gick bra ändå , jag hoppade upp igen och fortsatte rida. har ont i ena knät och ryggen nu som kommit mer och mer. Men jag känner mig rätt fräsch ändå med tanke på hur halt och defekt man brukar vara efter en ofrivillig flygtur.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback