Mycket att göra.

Idag är jag supertrött, mest i kroppen. Igår började os projektet i ridningen. Vi är en grupp på ca 10 tjejer som får rida en extra gång för tränare varje vecka till väldigt bra priser.

Vi har först löpträning, sen fysträning för att avsluta med att rida ett pass. Jag var rätt mör efter löpningen redan ;) igår jobbade vi med fokus på sitsen. Skitkul pass!

Annars har det var mycket sen vi kom hem, skola och jobb flera dagar. Ridning sön, tis ons och ikväll . Ilona hos veterinären och imorgon åker vi iväg till Falun. Kom hem i lördags morse men har fasen inte hunnit packa upp än. Känns som man inte hinner med någonting alls som man borde .

Igår glömde jag helt bort att äta, 14.30 kom jag på att jag bara druckit två kaffe sen jag gick upp vid 6.30.. Nästa vecka är det mycket lugnare och jag är ledig nu fredag och lördag.

Sökte ett till jobb igår också som jag hoppas att jag får, timvik bara ioförsig men hoppas på det verkligen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback