Le fuck!

Hur mycket oflyt kan man ha som person? Kan tänka mig att det sitter en liten Guda gubbe där uppe som sitter och fnissar åt mig dagarna i ända..ibland tror jag att jag är ett levande bevis på murphys lag . Jag är inte bitter för det , det är helt okej . Men alltid när man kan ha oflyt då har jag det . Det är ju bara ett halvår sen ett element sprängdes och blötlade hela lägenheten .vem händer det? En månad sen som jag blev inlåst i min egen lägenhet med hunden på utsidan i 3 h för låskolven ramlade av. Händer vem? :p

Idag på spinningen gick ena pedalen sönder, lossnade och flög av . Givetvis när jag satt på cykeln . Händer vem? :p
Ja händer mig i alla fall, kände mig extremt fet och funderar på att lägga om kosten ;)

Jag klarade mig utan kroppsliga skador men självkänslan fick sig helt klart en törn .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback