Det är inte hårt förrän det är hårt.

Sitter här med ångest. På allvar. Fr.o.m. Imorgon väntas 35 h/vecka med praktik . Plus mina drygt 20 h/v som jag redan har rullande . Med hästar och träning ch sånt är det fullspäckat schema kan jag säga . Har dessutom kurs inbokad, möte på jobb och lite annat smått och gått .

När jag klarat mig igenom dessa 5 veckor har jag 1 vecka "ledigt" med "bara" 4 dygnspass inbokade den veckan . Semester i jämförelse men ändå inte . Efter det följer 9 veckor på 150 % jobb igen.... Och sen följer en vecka semester igen med hittills 2 inbokade pass innan skolan drar igen igen . Man blir utmattad bara man tänker på det , men man får ta en dag i taget så går det säkert bra .

Ibland saknar jag att inte bo med någon, dela på alla utgifter , ha hur mycket cash över som helst varje månad och kunna ta semester istället för att jobba jämt och ständigt . Men jag sitter just och skriver ner saker jag ska köpa när jag får alla pengar/ önska mig när jag fyller 25. Då har man något kul att se fram mot :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback