Work work .

Möte idag mellan 9-11 sen jobb mellan 13-20 men snart ska jag hem och sova. Hade egentligen sett fram mot ett gympass nu efter jobbet men det går inte . Får ersätta med sömn istället, om några dagar är jag nog fraîche nog . Beroendeframkallande känsla med pumpade muskler .

Gud vad jag längtar hem till mig säng . Yrseln och kasst hälsotillstånd sitter i. Tragiskt hur ofta jag är sjuk. Och hur länge jag är sjuk när jag väl insjuknar. Bara för jag stressar och pressar så mycket jämt och aldrig tar det lugnt , har inte haft en enda ligga hemma och ta det lugnt dag på 3 månader . Och så har jag ändå haft feber ett gäng dagar sen dess. Men, vem fasen har tid att ligga hemma en hel dag? Inte jag iaf . Nu håller vi i till 20 ikväll, sen kör vi 7-16 imorgon. På fredag har jag en ledig dag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback