Stupid bird!

Idag när jag nästan kommit ändå vägen ut till stallet och mer eller mindre ska köra in på stallbacken har en av grannens jäkla tuppar ställt sig mitt på vägen och vägrar flytta på sig .... (!)
Eftersom jag är rädd för allt som flaxar, försökte jag köra mot den, varva motorn och på andra sätt "skrämma" den att flytta på sig . Icke!

Till slut masade jag mig ur bilen o g försökte "smacka" bort fågeln . Och som jag misstänkte blev inte han knappast rädd utan arg började flaxa med vingarna och det såg ut som han hellre skulle attackera mig än att flytta på sig .

Så, jag kutade snabbt in och satte mig o bilen igen och väntade exakt 7 minuter till, till vederbörande kände för att flytta på sig . Stupid bird! Nästa gång kör jag fan på dig..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback