.

Jag ska inte ljuga, jag vill också vara smal ibland. Men inte främst av det skälet att jag tycker det är snyggt, utan jag skulle veta hur det känns när låren INTE slår emot varandra när man går.

jag vill inte säga vad som är snyggast, kurvig eller smal för det spelar ingen roll så länge man är sund.

Det är en myt att "alla" killar gillar "bara" kurviga tjejer. Om det är nått man ska skita i är det "hur killarna vill ha det.."
Jag skulle kunna leva på sallad och göra sit-ups varje dag men det skulle garanterat inte göra mig lyckligare. Ni vet, när man gillar någon, då älskar man att få ta på den personens kropp. Och jag är ju inte speciellt mager kan man påstå, men när jag ligger ner blir ju min mage platt och det är ju oftast då man låter en kille gosa med en. då kan man ju nästan säga att jag är smal. När jag ligger ner alltså.

Förresten vet ni att äter man sällan och dåligt tappar man sexlusten totalt och man luktar äckligt där nere. Så ni kan ju tänka er hur vicoria beckham luktar, hon lever ju upperbarligen inte sunt

Tänk på det nästa gång ni ser en nedbantad tjej. Sen tänker ni på mina loverhandels. Thats all.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback