Med lite jävlar anamma går det ju hur bra som helst...

Jävla hästjävel alltså..... Idag var det inte någon av mina vanliga killar som ställde till det utan jag skulle hoppa upp på en annan lömsk liten ponihest. Med ett jävla humör tydligen, för när jag gjorde iordning honom sparkade han mig på benet.Eller ja sparkade och sparkade, om han hade gjort det hade han väl mer eller mindre sparkat av det
 
Men han tog i och kickade och ONT SOM I JÄVLA HELVETE(!!!!!) gjorde det :S Och inte nådigt förbannad blev jag. Så på en millisekund hade jag bestämt mig att denna jävla korvmacka skulle få springa till benen blöder och han simmar i sin egen svett!
 
Och hur gick det då? Jättebra! , han var såå fin! Jag tror jag gjorde klart för både honom och mig från sekund ett att inget annat än exemplariskt beteende fungerar. Han som är stans latmask var jättefint fram för skänkeln, mjuk och jämn i munnen. Det var över all förväntan och han var riktigt duktig! Benen blödde väl inte men både jag och lilla ponihest badade i svett efter passset var slut! Guldstjärna till båda :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback