Im feeling FINE!

-Frustrated, Insecure, Neurotic and Emotional 

God morgon lördag morgon 5.30, hehe, detta är lite tidigt även för mig men senaste dagarna har varit helt upp och ner . Har precis vaknat upp bättre från några av mina livs värsta dagar nu. Aldrig varit så sjuk, svag , yr och kräkts så mycket som nu. 

Sedan i onsdags em har jag legat på 40.3-40.7 graders feber. När jag hittills varit som sjukast på vintrarna har jag precis kommit upp till 39.9-40.0 under en natt och vänt. 
Det enda som fått ner det ett tag är dubbla Treo med en alvedon. Jag har inte varit särskilt kaxig på jorden , inte kunnat stå på benen utan att världen snurrar och jag spyr i toan :/ 

På nätterna har jag legat vaken pga att jag fryser pga hög feber eller att jag svettas och sen fryser pga av att jag svettas . Jag har också haft så ont i kroppen så jag tex vaknat av att jag vänt mig om i sängen. 

Efter 1 1/12 dagar på sjukhus kom jag hem igår med dubbla doser antibiotika. Inatt har jag sovit mellan 23.30-05.30 , och tempade 36.7 i morgontemp (hurra!!!) 😃 vilket är min normaltemperatur som frisk . Igår natt låg jag vaken mellan 01-04 för jag inte kunde få ner 40.3 graders feber .

Nu ska jag såklart ändå ta det väldigt lugnt resten av helgen


, men att ha hittat nåt som verkar hjälpa hör ingen gladare än mig . 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback