Semesterns roligaste....

Var när jag oavsiktligt råkade tända eld på mig själv.. Hahaha...

Jag hängde runt mest i denna bikinin, och lilla tasseln började trasa upp sig lite gran efter halva veckan. Och försöker man dra/bita bort någon tråd trasar det ju bara sönder mer. Så jag tyckte jag var smart när jag tänkte elda upp småtrådarna som hängde ner.

Problemet blev att den tydligen bar gjort i något plastigt material så när jag började elda på den började hela tasseln brinna utav helvete (det hela medan jag fortfarande står på stranden med bikinin på mig ) och jag får panik och börjar slå mig själv på magen för att släcka elden :p

Resultatet blev ett ytte pytte brännmärke och en betydligt fulare tassel :p haha do not try att home, det var inte att leka med :p



» M

Haha, fantastiskt roligt.

2013-09-01 // 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback