Tisdag.

Vaknade 7 imorse av mig själv, passade på att läsa ett par kapitel ur en skolbok i sängen. Blev uttråkad ganska snart och sov någon timme till. Satt och pluggade hela förmiddagen, det är mycket som behövs läsas och göras inför en vecka utomlands. Var nere på stan och växlade pengar och hämtade bilen.
 
Nu på eftermiddagen har jag läst några timmar till. Har precis käkat och ska dra iväg och träna WP med Ilona och ett gäng till. Sen ska jag direkt ner till gymmet och springa och köra mage och rygg, Planen är att hinna hem till Svenska hollywoodfruar till klockan 21.
 
Med rätt musik kan iaf jag peppas att springa hur långt som helst. Till denna vill jag bara Dansa!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback