Jävla bajsbrorsa!

 
 
Trött man blir! När mamma och pappa köpte ny bil för nån vecka sen fick jag och Anton lite delad vårdnad om deras gamla. Eftersom vi båda är studenter och det är dyrt att finansiera egen bil tyckte alla parter detta var en bra ide. Även mamma och pappa, för det är ju onödigt att ha en bil som bara står.
 
Saken är den , att dela bil med min 18 lillebror än att dela bil med min gamla gammelmormor på 97 år. Hon var både dement, blind och förjävla dålig på att köra bil. Men det måste fan min lillebror också vara , man kan ju undra vad det var för idiot som godkände honom som bilförare. BARA DENNA VECKAN har det blviti punktering på bilen och nu igår, helt avslagen sidospegel.
 
Så nu kan jag inte ta mig till stallet, eftersom den måste stå på verkstad varenda jävla dag. Irriterande är det, så om någon är sugen på att söka upp honom och slå honom. Go ahead! :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback